KOMUNIKAT
Z powodu sytuacji epidemiologicznej, mając na względzie troskę
o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników informujemy, że bezpośrednio przy stanowisku obsługi Klienta powinna znajdować się tylko jedna osoba. Osoby nie dokonujące czynności bankowych nie powinny znajdować się w placówce Banku. W poszczególnych Oddziałach naszego banku mogą się Państwo spotkać z „strefą oczekiwania”, prosimy o zachowanie odległości pomiędzy sobą 1,5m.,
Przypominamy, że dużo spraw można załatwić za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i skanu druku podpisanego zgodnie z kartą wzorów podpisów, które umożliwią m.in. :
- Zmianę dowodu tożsamości / adresu/ nr telefonu.
- Złożenie wniosku o kartę/BLIK.
- Złożenie wniosku o bankowość elektroniczną.
- Zmianę limitów dla karty płatniczej/ w bakowości internetowej.
- Zmianę pakietu.
- Złożenie wniosku o duplikat karty/ nr PIN.
załączniki dostępne są na: https://bssierakow.pl/index.php/pobieralnia/category/2-rachunki-depozytowe
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: O/Sieraków tel. 61 295-59-00, O/Międzychód tel. 95 748-25-26, O/Kwilcz tel. 61 291-56-10, O/Chrzypsko W. tel. 61 295-19-10.
https://bssierakow.pl/index.php/placowki-i-bankomaty
W związku z powyższą sytuacją liczymy na Państwa zrozumienie.
Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.
#ZostańwDomu