Szybki kontakt 61 29-55-900

sprawdź
Aktualności


Zatrudnimy pracownika na stanowisku depozytowym w Oddziale Banku.

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
życzymy Państwu, aby ten wyjątkowy czas
upłynął w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
a nadchodzący Nowy 2021 Rok był pełen
nadziei, sukcesów i spełnionych marzeń.

Rada Nadzorcza, Zarząd i Pracownicy
Banku Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego

SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

11 listopada to ważna data dla nas wszystkich. Dzisiaj, choć inaczej niż zwykle, świętujemy 102 rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości.

Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,

zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.

Google Pay zmienia metody autoryzacji transakcji w Polsce: płatności powyżej 100 zł nie muszą Państwo zatwierdzać już PIN-em. To kolejne z działań prewencyjnych, które w obecnych czasach pozwoli na brak konieczności dotykania klawiatury terminala płatniczego przez użytkowników.

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Nowe zasady potwierdzania płatności kartą w Internecie

W celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, od 31 października 2020 r. wprowadzone zostają nowe metody autoryzacji podczas płatności internetowych z wykorzystaniem usługi 3D Secure.
Silnego uwierzytelnienia można dokonać w następujący sposób:

Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile! (Regulamin/Przewodnik)

Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

 Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.

 

Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.

 

·        Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?

 ·       Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

 

 Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient – także Banku Spółdzielczego Pojezierza Międzychodzko – Sierakowskiego w Sierakowie

 

Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 czerwca 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 czerwca 2020 r.

 

 TREŚĆ MORATORIUM

 

 Zarząd Banku Spółdzielczego

 Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego w Sierakowie

 zawiadamia

Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Uprzejmie informujemy, że od 27 kwietnia 2020 roku zostają przywrócone godziny pracy Banku.

  • Oddział w Sierakowie 8.30 – 16.15
  • Oddział w Międzychodzie 8.30 – 16.15
  • Oddział w Kwilczu 8.30 – 16.15
  • Oddział w Chrzypsku Wielkim 8.00 – 15.45

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji

W związku z wejściem w życie z dniem 7 kwietna 2020 r. Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie określenia innych terminów wykonania niektórych obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych (dalej: Rozporządzenie)

Z okazji zbliżających się
Świąt Wielkanocnych
życzymy Państwu
przede wszystkim
dużo zdrowia i spokoju,
a także wiary, która daje oparcie
i napełnia nasze serca radością.

Zarząd i Pracownicy
Banku Spółdzielczego Pojezierza

nasiPartnerzy

facebook